violina

JANEZ
PODLESEK

─ violinist Janez Podlesek je koncertni mojster Orkestra Slovenske filharmonije in Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije. Od leta 2009 redno deluje na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer vodi Komorni godalni orkester in poučuje violino. Redno deluje v triu Clavimerata in Godalnem kvartetu Dissonance.

Več …

flavta

MATEJ
ZUPAN

─ profesor na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Od 1996 do 2008 je bil soloflavtist Simfonikov RTV Slovenija. Končal je dodiplomski in podiplomski študij na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri prof. Fedji Ruplu. Izpopolnjeval se je v Firenzah pri Mariu Ancillottiju ter na mojstrskih tečajih, ki so jih vodili Trevor Wye, Michael Debost, Peter-Lukas Graf in James Galway.

Več …

klarinet

JOŽE
KOTAR

─ profesor na ljubljanski Akademiji za glasbo in od leta 2007 solo klarinetist Simfonikov RTV Slovenija. Pred tem je bil dvanajst let solo klarinetist v Simfoničnem orkestru Slovenske filharmonije.
Kot solist, komorni glasbenik in član različnih komornih sestavov nastopa doma in v tujini, vodi seminarje za klarinet in komorno igro in sodeluje v žirijah mednarodnih tekmovanj.

Več …

POLETNA ŠOLA EMARS

POLETNA ŠOLA ZA VIOLINO, FLAVTO, KLARINET

poteka med 24. in 30. avgustom 2017

V poletni šoli EMARS se lahko mladi glasbeniki iz različnih držav obogatijo z lepimi umetniškimi, strokovnimi in človeškimi izkušnjami.

Vsak član poletne šole bo deležen tako individualnih ur, kot ur pouka komorne igre z izbranim profesorjem, ki bo zasnovan na osnovi instrumentacije in znanja udeležencev.

Poletna šola EMARS ni namenjena izključno zelo nadarjenim otrokom ali glasbenikom z višjo izobrazbo temveč so vabljeni vsi, ki želijo pridobiti dodatno glasbeno znanje pri priznanih profesorjih. Eden izmed ciljev je prav gotovo ta, da dan preživijo skupaj. Pri rednem študiju se stik med profesorjem in učencem omejuje le na lekcijo, v tem primeru pa se glasbeniki srečujejo z mentorji in sovrstniki skozi ves dan. To idejo zagovarjajo tudi razvojni psihologi, saj poudarjajo prav pomen stika, predvsem med sovrstniki, kjer mlajši imajo starejše za zgled, kar je zanje spontana spodbuda.

Poletna šola EMARS 2017